ELMAR LICENCJONOWANYM SERWISEM IMMERGAS

Pragniemy z dumą poinformować, że nasze wieloletnie wysiłki włożone w budowaniu profesjonalnego Działu Serwisu zostały docenione przez jednego z naszych kluczowych partnerów - firmę Immergas Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Zawarta 14.12.2017 umowa podniosła status naszej firmy z dotychczasowego Serwisu Immergas do rangi Licencjonowanego Serwisu Immergas (w skrócie LSI), co jednocześnie oznacza, że spełniliśmy rygorystyczne wymogi stawiane przez włoskiego producenta systemów grzewczych firmom aspirującym do miana najlepszych i najbardziej kompetentnych. 

Pewnie czytając ten wpis zastanawiasz się, co tak na prawdę kryje się pod pojęciem LSI. Otóż 10.05.2017 roku na ogólnokrajowej konferencji firma Immergas Polska Sp. z o.o. ogłosiła założena nowej struktury serwisowej, która docelowo składać się ma z trzech podstawowych jednostek:

PSI - Partener Serwisowy Immergas

SI - Serwis Immergas

LSI - Licencjonowany Serwis Immergas

Pierwszy poziom oznacza, że firma dopiero rozpoczęła działalność w zakresie serwisowania urządzeń producenta. Drugi poziom na dzień dzisiejszy reprezentują firmy, które przed zmianą struktury, czyli przed 10.05.2017 zakwalifikowane były jako tzw. Autoryzowany Serwis Techniczny Immergas (w skrócie ASTI). Oczywiście według nowych wytycznych firmy, które chcą utrzymać autoryzację producenta na poziomie SI, czy PSI będą musiały spełnić określone kryteria.

Ponieważ w starej strukturze nie funkcjonował podział - teoretycznie więc wszystkie firmy serwisowe reprezentowały jednakowy poziom kompetencji, świadczyły identyczne spektrum usług serwisowych i w zasadzie były sobie równe w każdym aspekcie. Oczywiście rzeczywistość była odmienna, a fakt ten dostrzegł producent i zdecydował o wprowadzeniu zmian. 

O status LSI mogą ubiegać się firmy serwisowe spełniające określone, rygorystyczne wymogi obejmujące między innymi:

  • realizowanie określonej ilości usług serwisowych rocznie przy urządzeniach marki Immergas
  • wykonywanie usług według określonego, najwyższego standardu narzuconego przez producenta
  • zatrudnianie odpowiednio wykwalifikowanego personelu, zdolnego wykonywać czynności serwisowe na szerokiej gamie produktów producenta
  • posiadanie floty pojazdów serwisowych o określonych parametrach (zarówno samych pojazdów, jak i ich wyposażenia w narzędzia)
  • utrzymywanie magazynu części zamiennych gwarantującego realizację usług serwisowych w najkrótszym możliwym czasie
  • zatrudnianie kompetentnej osoby do obsługi telefonicznej infolinii Immergas 422 124 422

Mimo, że to blog, teraz będzie trochę bardziej oficjalnie :-)

Firma Elmar Sp. z o.o. poprzez uzyskaniu status LSI potwierdza najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych, swoje pełne zaangażowanie w utrzymanie urządzeń klientów w należytym stanie technicznym oraz deklaruje gotowość do dalszego rozwoju w tej dziedzinie.

Jest to ogromny sukces nas wszystkich, za co serdecznie dziękuję świetnie zgranej kadrze naszej firmy, a w szczególności osobom tworzącym Dział Serwisu. Dziękuję również firmie Immergas za wyróżnienie i fakt, że nasza praca została doceniona.

Więcej informacji na temat naszy usług serwisowych znajdziesz w dziale SERWIS

Bartosz Kołodziejczak - Szef Serwisu

Powrót do listy artykułów

Strona używa plików cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.